MUSÍME TO SPOČÍTAT | Z důvodu probíhajících podzimních inventur dojde k omezení provozu vybraných poboček. Více info zde.
Zákaznické centrum
Přihlášení
0
menu

Často kladené otázky: Produkty

Zboží máte na centrálním skladu. Kde je centrální sklad? Můžu si tam zboží vyzvednout?

Náš centrální sklad bohužel nefunguje jako výdejna zboží. Vybrané zboží si ale můžete objednat do libovolné prodejny po celé ČR a my vám ho rádi přivezeme. Seznam prodejen najdete na https://argos.cz/kontakty

Do kdy platí akce u položky?

Rádi připravujeme prodejní akce pro naše zákazníky. Na prodejní akci se předem zásobujeme, aby bylo zboží dostupné po celou dobu trvání akce. Délku prezentujeme na bannerových plochách nebo jiných marketingových podkladech. Přesto pro délku trvání akce je rozhodující především skladová zásoba. Ve chvíli kdy je skladová zásoba vyčerpána, označení AKCE je na produktu automaticky odstraněno.

Jak zjistím skladovou dostupnost na jednotlivých prodejnách?

Nejjednodušším způsobem jak zjistit, zda je produkt skladem v požadované prodejně je nastavit si takovou prodejnu v pravého horním rohu. Následně se vám zobrazí skladová dostupnost produktu ve vybrané prodejně a případně můžete upravit svůj výběr s ohledem na skladovou zásobu prodejny. Dále můžete využít druhý způsob, kterým si vložíte požadované produkty do košíku. Přejdete do prvního kroku košíku a provedete změnu prodejny v pravém horním rohu. Pokud požadované zboží není skladem, nezoufejte. Rádi vám je do prodejny zavezeme.