MUSÍME TO SPOČÍTAT | Z důvodu probíhajících podzimních inventur dojde k omezení provozu vybraných poboček. Více info zde.
Zákaznické centrum
Přihlášení
0
menu

Často kladené otázky: Reklamace

Mohu vrátit špatně zakoupené zboží?

Je nám jasné, že občas koupíte nějaký ten výrobek nevhodně a v takovém případě nám jej můžete vrátit. Je ovšem nutné splnit pravidla popsaná zde https://argos.cz/obsah/o-nas/vop

Mohu vrátit zboží, které mi zbylo?

Jsou projekty, u kterých se přesné množství potřebného zboží těžko odhaduje. V takovém případě nám můžete zboží vrátit, ale je nutné respektovat pravidla popsaná zde https://argos.cz/obsah/o-nas/vop

Přivezli jste mi špatné zboží, co mám dělat?

Mrzí nás, že jsme vám způsobili komplikace. Snažíme se ke každé objednávce přistupovat individuálně a s maximální péčí připravit celý její obsah. Abychom chybu napravili co nejrychleji, bude nejlepší, když kontaktujete prodejce uvedeného v objednávce. V případě, že jej na objednávce nemůžete najít, rovnou nám zavolejte na 800 333 380. Pomůžeme vám dát vše do pořádku.