MUSÍME TO SPOČÍTAT | Z důvodu probíhajících podzimních inventur dojde k omezení provozu vybraných poboček. Více info zde.
Zákaznické centrum
Přihlášení
0
menu

Často kladené otázky: E-shop

Jak změním své přihlašovací heslo?

Své přihlašovací heslo snadno změníte v klientské sekci po kliknutí na tlačítko změna hesla. https://argos.cz/klient#/password

Jak změním svou prodejnu ve svém zákaznickém účtu?

Změna vaší výchozí prodejny je pro nás velmi důležitá, a proto vám s tímto úkonem rádi pomůžeme. Napište nám prosím na argos@argos.cz, název nové prodejny a my provedeme požadovanou změnu.

Co znamená aktuálně vyprodáno?

Aktuálně vyprodáno zobrazujeme u produktů, které v danou dobu nemáme na žádném našem nebo partnerském skladě. Obvykle nám není znám ani termín dodání takového zboží. V případě, že nemůžete najít žádnou vhodnou alternativu takového zboží, budeme rádi když nám zavoláte 800 333 380 nebo napíšete argos@argos.cz.

Proč mě e-shop nepřesměroval na platební bránu/k platbě?

Pokud k této situaci dojde, doporučujeme otevřít si klientskou sekci argos.cz/klient#/ a v levém menu vybrat položku doklady. Zobrazí se vám seznam vaši dokladů, a pokud je doklad připraven k platbě, bude v jeho detailu zobrazeno tlačítko Zaplatit online. V případě, že tlačítko nevidíte, budeme vás v nejbližší době kontaktovat. Případně nám můžete napsat e-mail argos@argos.cz nebo zavolat 800 333 380.

Jak dokončím objednávku?

Objednávku dokončíte kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu https://argos.cz/kosik/krok1 následně vás e-shop provede 4 snadnými kroky k dokončení objednávky.

Lze na e-shopu nakupovat bez registrace?

Bohužel na našem e- shopu bez registrace nenakoupíte, ale není se čeho obávat – registrace je snadná a nezabere vám více než dvě minuty. Nákupy jsou pak mnohem jednodušší a přináší mnoho výhod. Registraci můžete provést: 1) Předem vyplněním formuláře na argos.cz/registrace 2) Registrací v košíku před dokončením vašeho nákupu Závěrečným krokem úspěšné registrace je vaše ověření (stisknutí tlačítka), které vám zašleme do e-mailu.

Jak upravím údaje v registraci?

Některé údaje můžete upravovat v klientské sekci https://www.argos.cz/klient#/ v levém menu najdete Správa účtu. Pokud v této části nenajdete možnost změny vámi požadovaných údajů obraťte se s důvěrou na e-mail argos@argos.cz a naši kolegové potřebné změny vyřeší.