Zákaznické centrum
Přihlášení
0
menu

Věrnostní programy – reklamace produktu za věrnost

zveřejněno: 28. 8. 2023

V případě, že potřebujete reklamovat některý produkt z věrnostního programu ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ nebo ŠTĚDRÁ SEZÓNA, postupujte prosím dle návodů níže.

Pro případ pozdější reklamace je nezbytné si veškeré doklady k dodaným produktům za věrnost uschovat.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2023

Reklamace produktů TESCOMA

V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a společně s fotografiemi a kopií faktury jej nejprve zašlete e-mailem na danek.j@ergotep.cz, se kterým se domluvíte na způsobu řešení reklamace.

Před samotným zasláním zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Zboží nezasílejte na dobírku, objednejte si svoz (např. u DPD). Dopravce od vás balík převezme a odveze do společnosti ERGOTEP.

Reklamace produktů HASBRO, LEGO, DEK kolekce a parfémů

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů SAMSUNG, HP, iROBOT, DE ‘LONGHI , PHILIPS

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů LEIFHEIT

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti LEIFHEIT. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2023

Reklamace produktů GERBER, VICHY, PEAK DESIGN, DEK kolekce, dětských hraček BOSCH

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny ARGOS ELEKTRO, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů BOSCH

V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze bosch-professional.com/cz/cs. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

Reklamace produktů DEUTER

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu. Poté ho zašlete e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následně se domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

Reklamace produktů APPLE

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů KÄRCHER

V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis závady a text, že žádáte o svoz z adresy, kterou uvedete. Servis Kärcher si na dané adrese následně výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.

Reklamace produktů JBL

V případě potřeby záručního servisu vyplňte reklamační formulář na stránkách www.dsi.cz/servis. Servis DSI si poté výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.

Reklamace produktů SMOBY a BIG

V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a spolu s fotkami zašlete na e-mail uvedený v protokolu. Pracovníci servisu se s vámi poté domluví na způsobu reklamace.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2022

Reklamace produktů TESCOMA

V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokoltento protokol a společně s fotografiemi a kopií faktury jej nejprve zašlete e-mailem na danek.j@ergotep.cz, se kterým se domluvíte na způsobu řešení reklamace.

Před samotným zasláním zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Zboží nezasílejte na dobírku, objednejte si svoz (např. u DPD). Dopravce od vás balík převezme a odveze do společnosti ERGOTEP.

Reklamace produktů ALBI, LEGO, DEK kolekce a parfémů

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny ARGOS ELEKTRO, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů SAMSUNG, SONY, HP, CANON, GARMIN, iROBOT, BRAUN a SENCOR

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2022

Reklamace produktů BOSCH

V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze bosch-professional.com/cz/cs. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

Reklamace produktů EUCERIN a DEK kolekce

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny ARGOS ELEKTRO, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů APPLE a SODASTREAM

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů INTEX

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti Alltoys. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů LA SPORTIVA a MAMMUT

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následně se domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

V případě potřeby výměny velikostí prosím použijte tento výměnný protokol.

Reklamace produktů KÄRCHER

V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis vlastní závady a text, že žádáte o svoz z adresy, kterou uvedete. Servis Kärcher si na dané adrese následně výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2021

Reklamace produktů SAMSUNG, HP, BOSE, CATLER, SAGE a ROWENTA

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů RAVENSBURGER, LEGO, FISKARS, DEK kolekce, parfémů a vonných svíček

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny ARGOS ELEKTRO, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace outdoorového zimního vybavení HUDY (nesmeky, ponožky, polštářky)

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následně se domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.